promosi bekam

MINGGU BERBEKAM MENGIKUT SUNNAH TELAH TIBA (17, 19 & 21 RABIULAWAL); (AHAD 19/01/2014, SELASA 21/01/2014, KHAMIS 22/01/2014 ), PROMOSI PERCUMA DIAGNOS TAPAK TANGAN, IRIDOLOGI DAN MINYAK HABBATUS SAUDA DENGAN PAKEJ RAWATAN TRIPLE POWER EXTRA DARI HARI KHAMIS INI HINGGA AHAD DEPAN (21/11 - 01/12/2013)
Pengubatan secara islami yang berdasarkan sunnah rasul dikenal dengan istilah THIBBUN NABAWI. Berbagai macam jenis pengubatan dari Rasulullah Shallallahu 'Alaihi Wasallam telah diakui manfaatnya. Hal ini senantiasa dilakukan semata-mata tidak hanya ingin sembuh dari suatu penyakit, namun meneladani Rasulullah Shallallahu 'Alaihi Wasallam. Supaya ikhtiar seorang muslim akan diredhai olehAllah Swt. Salah satu pengobatan cara Rasul adalah al-hijamah yang artinya bekam.

Sebaik-baik pengobatan yang kalian gunakan adalah bekam (As-Silsilatu 'sh-Shohihah)

ODT

Oxidant Drainage Therapy atau singkatannya ODT atau lebih spesifik lagi membawa maksud proses rawatan mengeluarkan oksidan melalui teknik sedutan sejurus seni sayatan dilakukan di lapisan khusus kulit manusia.

ODT adalah gabungan (3) ilmu pengubatan bertujuan mengeluarkan racun dan oksidan dari tubuh manusia. Gabungan tiga (3) cara/ilmu pengobatan tersebut adalah;
(1) Pengubatan Nabawi (hijama)
(2) Anatomi & Patalogi
(3) Pengubatan dengan standard medis moden

Ianya Berbeza dengan kebanyakan kaedah bekam yang dilalukan sekarang mengeluarkan darah, ini kerana ODT tidak mengeluarkan darah (segar) tetapi mengeluarkan oksidan...

Oksidan atau radikal bebas ini adalah molekul relatif yang tidak stabil didalam sel, mempunyai satu atau lebih elektron yang tidak berpasangan yang bersifat sangat reaktif mencari pasangan elektron sehingga merosakkan sel malah DNA tubuh ~ Moses Gomberg (1900) .

ODT telah diperakui diperingkat antarabangsa dan menjadi salah satu topik yang dibentangkan semasa 'International Conference Cupping Therapy' di Istanbul pada Oktober 2012 dengan tema 'Whatever the Illness, However the Severity, Insya Allah cured.

Antara Testimoni pesakit yang dirawat dengan kaedah ODT
- Kegagalan Buah Pinggang
- Kanser Darah tahap 4 & Gagal Ginjal
- Kanser hidung tahap 4
- Kanser Usus Tahap 3
- Kanser Darah Tahap 4
- Darah beku dalam kepala (blood Clot)
- Psoriasis (lebih 20 tahun)
- Tonsil tidak perlu lagi pembedahan
- Kanser Darah Tahap 4
- Kanser Usus Tahap 4
- Pandangan Gelap kini Cerah (mata rosak sudah tidak nampak)
- Kencing Manis Kronik
- Kegagalan Buah Pinggang (sudah tidak perlu dialisis)
- Hepatitis



Triple Power III

Triple Power adalah nama kepada Gabungan Kaedah Rawatan yang 'Spectacular' membantu Pembetulan Tulang / Otot / Sel Badan, Perjalanan Aliran Darah, Pengeluaran Toksid, Peningkatan Antibodi, Peningkatan Fungsi Organ dan Sistem Badan disamping Mengatasi dan Membaik Pulih :-

✔ Masalah Kardivaskular
✔ Masalah Pernafasan
✔ Masalah Pencernaan
✔ Masalah Urogenital
✔ Masalah Rasa & Gerakan
✔ Masalah Saraf Vegetatif
✔ Masalah Kulit
✔ Masalah Anak-anak
✔ Masalah Imunisasi Badan
✔ Masalah Aliran Darah


Ketiga-tiga (TRIPLE) kaedah rawatan mempunyai kelebihannya (POWER) yang tersendiri. Tiga jenis kaedah rawatan, iaitu
→ Yumeiho - http://goo.gl/oeFzY5
→ Akupuntur
→ Bekam Sunnah


Antara Testimoni Pelanggan yang mengambil pakej Triple Power di Pusat Terapi Bekam Nabawi ialah:-
# Razi - http://goo.gl/dpQeSz
# Nasrul - http://goo.gl/i39KmL
# Faisal - http://goo.gl/fn07mQ
# Rizal - http://goo.gl/qxjdyW
# Dr. Samsuri - http://goo.gl/tOVYEy


Salah satu faktor yang menentukan keberhasilan sebuah pengobatan adalah ketepatan mendefinisikan penyakit yang diderita. Di Pusat Terapi Bekam Nabawi, pelanggan akan didagnos terlebih dahulu sebelum rawatan dijalankan.

Antara Kaedah Diagnos yang disediakan di sini adalah:-
* Tapak tangan - http://goo.gl/RKmHMY
* Iridiology - http://goo.gl/CY9Ai2
* Komposisi Tubuh (QMRA) - http://goo.gl/lphJe6

Untuk Maklumat Lanjut & Temujanji
Pusat Terapi Bekam Nabawi
www.facebook.com/bekam.nilai
www.bekamnabawi.blogspot.com
019 339 3290 (sms/whatsapp)
Rawatan melalui Temujanji sahaja

Wednesday, 31 August 2016

Promosi Sempena Hari Kemerdekaan yang ke 59

Promosi Sempena Hari Kemerdekaan Yang ke 59






Bersempena dengan sambutan hari kemerdekaan hari ini, Pusat Terapi Bekam Nabawi akan mengadakan promosi untuk rawatan ODT.

Rawatan ODT hanya RM50 untuk 9 MPT (Normal Price RM300)
Masa : 9am - 5pm

Sila buat temujanji sebelum datang
sms/whatsapp/telegram : 0193393290

* T&C
- untuk pesakit lelaki shj
- diutamkan untuk pesakit sedia ada
- Diagnos & konsultasi di cas berbeza (bagi pesakit baru)
- memberikan testimoni rawatan


Hubungi/whatsapp untuk temujanji
Pusat Terapi Bekam Nabawi
019 339 3290
"Ya Allah, Engkau adalah Asy-Syafi (Maha Menyembuhkan),
tiada kesembuhan selain kesembuhan dari-Mu"

Monday, 29 August 2016

"Personal Coaching' Kanser

'Personal Coaching' dengan otai perawat kanser...



Sedikit sejarah penuyakit kanser beliau:-
- 12 tahun berulang alik ke hospital...
- 6 jenis kanser yang berbeza...
- Berbagai kaedah rawatan yg dicubanya...



Berdasarkan pengalaman, kemahiran dan kebolehan, kini sudah lebih 6 tahun membantu pesakit kanser yang lain...

'Kanser bukan penyakit, tetapi individu itu sendiri yang berpenyakit'
Moga dengan ilmu ini dapat 'upgrade' ilmu sedia ada dalam membantu pesakit kanser


Hubungi/whatsapp untuk temujanji
Pusat Terapi Bekam Nabawi
019 339 3290
"Ya Allah, Engkau adalah Asy-Syafi (Maha Menyembuhkan),
tiada kesembuhan selain kesembuhan dari-Mu"

Tuesday, 8 December 2015

KEGAGALAN BUAH PINGGANG

ODT & KEGAGALAN BUAH PINGGANG

Penyakit kerosakan buah pinggang sudah menjadi tidak asing lagi kepada rakyat Malaysia. Malaysia merupakan negara TERTINGGI di dunia yang mempunyai pesakit kegagalan buah pinggang akibat kencing manis. Kebanyakan kes penyakit buah pinggang berlaku dalam diam dan tidak menunjukkan tanda-tanda.

Sifat penyakit kronik, kehadirannya tidak dirasai dan pesakit masih boleh menjalani aktiviti harian tanpa masalah kerana kesan hanya timbul bila penyakit sampai ke tahap serius. Ia mengambil masa bertahun-tahun sebelum memberi kesan kepada kesihatan.

Jumlah pesakit buah pinggang di negara ini sentiasa meningkat setiap tahun, yang mana nisbah menunjukkan pada 2004 hanya 563 individu per sejuta penduduk menghidap penyakit berkenaan tetapi pada 2014 ia meningkat kepada 1,182 pesakit per sejuta penduduk. Sehingga 2014 jumlah pesakit buah pinggang di negara ini yang menjalani rawatan dialisis adalah 35,580 pesakit.

Kerajaan memperuntukkan RM50 juta setiap tahun bagi menanggung kos rawatan kira-kira 38,000 pesakit buah pinggang di negara ini, kata Menteri Kesihatan, Datuk Seri Dr S. Subramaniam. Kerajaan turut memperuntukkan subsidi sebanyak RM21.3 juta kepada badan bukan kerajaan (NGO) dan sektor swasta yang memberi khidmat rawatan dialisis kepada pesakit buah pinggang.Kos untuk mendapatkan buah pinggang baru pula sangat mahal; boleh mencecah RM300,000!

Kaedah rawatan yang sedia untuk pesakit buah pinggang kronik adalah dengan menjalani rawatan hemodialisis tiga kali setiap minggu, dengan setiap sesi berlangsung selama tiga hingga lima jam. KOsnya pula antara RM250-RM350 per sessi dengan purata kos RM3,000 - RM4,200 sebulan dan ianya berterusan sehingga akhir hayat. Kos pemasangan tapak bagi membolehkan pesakit menjalani hemodialisis adalah antara RM2,000 - RM4,000


[RAWATAN ALTERNATIF]
++++++++++++++++++++++++
OXIDANT DRAINAGE THERAPY (ODT)

Oxidant Drainage Therapy atau singkatannya ODT atau lebih spesifik lagi membawa maksud proses rawatan mengeluarkan oksidan melalui teknik sedutan sejurus seni sayatan dilakukan di lapisan khusus kulit manusia.

ODT adalah gabungan (3) ilmu pengubatan bertujuan mengeluarkan racun dan oksidan dari tubuh manusia. Gabungan tiga (3) cara/ilmu pengobatan tersebut adalah;
(1) Pengubatan Nabawi (hijama)
(2) Anatomi & Patalogi
(3) Pengubatan dengan standard medis moden

Ianya Berbeza dengan kebanyakan kaedah bekam yang dilalukan sekarang mengeluarkan 'darah', ini kerana ODT mengeluarkan  'oksidan'...

Oksidan atau radikal bebas ini adalah molekul relatif yang tidak stabil didalam sel, mempunyai satu atau lebih elektron yang tidak berpasangan yang bersifat sangat reaktif mencari pasangan elektron sehingga merosakkan sel malah DNA tubuh ~ Moses Gomberg (1900)

ODT telah diperakui diperingkat antarabangsa dan menjadi salah satu topik yang dibentangkan semasa 'International Conference Cupping Therapy' di Istanbul pada Oktober 2012 dengan tema 'Whatever the Illness, However the Severity, Insya Allah cured.

Dilampirkan bersama Testimoni Rawatan Pesakit Kegagalan Buah Pinggang dengan kaedah HijamaODT di Pusat Terapi Bekam Nabawi



Creatinine ( Bacaan Normal : 54-97 umol/L)
- Sebelum Rawatan (08/09/2015) : 210
- Selepas Rawatan (06/10/2015) : 57

eGFR (Bacaan Normal : >97)
- Sebelum Rawatan (08/09/2015) : 38
- Selepas Rawatan (06/10/2015) : >97


===============================
Untuk Temujanji dan rawatan
Pusat Terapi Bekam Nabawi
sms/whatsapp/telegram - 0193393290
www.fb.com/bekam.nilai
www.bekamnabawi.blogspot.com
===============================

Kami tidak menjanjikan kesembuhan, hanya berikhtiar dengan kaedah yang terbaik terbukti keberkesanannya membantu pesakit untuk hidup lebih sihat dan boleh tersenyum kembali tanpa pembedahan dan juga pengunaan bahan kimia yang boleh merosakkan organ atau sistem tubuh

Testimoni Rawatan Lain di Pusat Terapi Bekam Nabawi
- Kanser Darah tahap 4 & Gagal Ginjal - http://goo.gl/Jk1HQu
- Kanser Usus Tahap 3 - http://goo.gl/QeoEgI
- Kanser Darah Tahap 4 - http://goo.gl/cZNIyg
- Darah beku dalam kepala (blood Clot) - http://goo.gl/ASNJtI
- Kanser Darah Tahap 4 - http://goo.gl/EgFxlI
- Pandangan Gelap kini Cerah (mata rosak sudah tidak nampak) - http://goo.gl/pc1kKa
- Kencing Manis Kronik - http://goo.gl/zCk2xl
- Kegagalan Buah Pinggang (sudah tidak perlu dialisi) - http://goo.gl/opzKzt
- Hepatits - http://goo.gl/1yIuBI

===============================
Untuk Temujanji dan rawatan
Pusat Terapi Bekam Nabawi
sms/whatsapp/telegram - 0193393290
www.fb.com/bekam.nilai
www.bekamnabawi.blogspot.com
===============================



Hubungi/whatsapp untuk temujanji
Pusat Terapi Bekam Nabawi
019 339 3290
"Ya Allah, Engkau adalah Asy-Syafi (Maha Menyembuhkan),
tiada kesembuhan selain kesembuhan dari-Mu"

Monday, 30 November 2015

Testimoni Masalah Pendengaran

Testimoni Masalah Pendengaran



Alhamdulillah, baru mendapat panggilan dari ibu pesakit yang mengalami masalah pendengaran
Kanak2 berusia 6 tahun, mengalami masalah gangguan pendengaran. Sentiasa menjerit-jerit apabila bercakap. Orang lain terpaksa menguatkan suara apabila bercakap dengan dia.

Masalah ini telah dihadapi bertahun-tahun. Pelbagai ikhtiar telah dilakukan, peluang terakhir yang diberikan hanyalah pembedahan. Dek kerana sayangkan anak dan risaukan kesan kesan jangka panjang pembedahan, ibunya mendapatkan rawatan untuk anaknya di Pusat Terapi Bekam Nabawi

Alhamdulillah, pendengaran adik sudah pulih, dia sendiri memberitahu ibunya, telinga sudah boleh mendengar kembali. Kini tidak lagi menjerit-jerit ketika bercakap..

===============================
Untuk Temujanji dan rawatan
Pusat Terapi Bekam Nabawi
sms/whatsapp/telegram - 0193393290
www.fb.com/bekam.nilai
www.bekamnabawi.blogspot.com
===============================

Kami tidak menjanjikan kesembuhan, hanya berikhtiar dengan kaedah yang terbaik terbukti keberkesanannya membantu pesakit untuk hidup lebih sihat dan boleh tersenyum kembali tanpa pembedahan dan juga pengunaan bahan kimia yang boleh merosakkan organ atau sistem tubuh

Testimoni Rawatan Lain di Pusat Terapi Bekam Nabawi
- Kanser Darah tahap 4 & Gagal Ginjal - http://goo.gl/Jk1HQu
- Kanser Usus Tahap 3 - http://goo.gl/QeoEgI
- Kanser Darah Tahap 4 - http://goo.gl/cZNIyg
- Darah beku dalam kepala (blood Clot) - http://goo.gl/ASNJtI
- Kanser Darah Tahap 4 - http://goo.gl/EgFxlI
- Pandangan Gelap kini Cerah (mata rosak sudah tidak nampak) - http://goo.gl/pc1kKa
- Kencing Manis Kronik - http://goo.gl/zCk2xl
- Kegagalan Buah Pinggang (sudah tidak perlu dialisi) - http://goo.gl/opzKzt
- Hepatits - http://goo.gl/1yIuBI

===============================
Untuk Temujanji dan rawatan
Pusat Terapi Bekam Nabawi
sms/whatsapp/telegram - 0193393290
www.fb.com/bekam.nilai
www.bekamnabawi.blogspot.com
===============================

Wednesday, 25 November 2015

Cas Mahal Takan Kaya dalam Satu Malam

Ko Cas mahal-mahal, ko ingat ko boleh kaya satu malam???

Baru-baru ini datangi seorang pasien yang datang untuk membuat rawatan kali ke-2 di Pusat Terapi Bekam Nabawi.

Seperti biasa, pasien dipersilakan duduk sebelum anamnesia...
belum sempat apa-apa pasien telah sergah

'cas bekam ko mahal la, ko buat benda sunnah, ko kena galakkan orang buat benda sunnah, ko tak boleh cas mahal-mahal, ko ingat boleh kaya satu malam ka dengan cas orang mahal2-mahal' paling mahal aku bekam sebelum kat tempat ko pun, RM150

FUH!!! terkejut den.. sib baik tak melatah...

Alhamdulillah... dalam pendidikan ODT, bab cas ODT telah diajarkan. Ianya adalah satu topik khas dibincangkan dalam sehari malah kerap diulangi. banyak hujah-hujah yang boleh kami berikan dan ada harga standard yang telah dipersetujui dan ada penilaian menentukan upah. Cas ODT yang dipersetujui di Malaysia adalah bermula RM300 per sessi.

Untuk makluman semua, pasien ini boleh dikatakan 'berada', rumah banglo, datang kali pertama kereta lain, kali ini kereta lain... Datang kali pertama dengan masalah lutut. sukar bergerak/berjalan, sukar untuk solat dengan sempurna.

Untuk tidak menimbulkan ketegangan, den sengaja menukar topik bertanyakan kepadanya kondisi lututnya. Bagaimana kondisi lutut selepas ODT dulu (6 bulan yang lepas)?

Jawabnya - Alhamdulillah, lutut aku OK... kawan-kawan aku semua perasan, bila tanya apa aku buat, aku bagitau bekam, buat kat tmpt ko.. tapi bila part harga, semua kata mahal. tu yang aku bagitahu ko tu... kalau ko boleh cas murah, ramai kawan2 aku boleh aku bawa..








Den jawab - Alhamdulillah... maksud tuan, sakit lutut yang dulu sukar bergerak, sukar solat dah tiada? (Ya, jawabnya). Sebelum ini tuan kata dulu sudah pernah berbekam di bermacam tempat bekam untuk mengubati sakit lutut ini kan? (Ya, jawabnya). Paling mahal tuan buat RM150? (Ya, jawabnya). Tuan berbekam sebelum ini, kadang2 seminggu sakit balik, kadang2 2 minggu sakit balik ya? (Ya, Jawabnya). Ni tuan datang buat ODT untuk lutut 6 bulan lepas, sampai sekarang, dah tak sakit2 lagi kan? (Ya, jawabnya)


Macam ni la tuan, cuba tuan congak2 agak2 berapa banyak dah tuan habis untuk bayar upah bekam untuk sakit lutut tuan selama ini??? Agak2 lebih mahal ka lebih murah dari cas ODT yang saya kenakan??? saya rasalahkan.. lebih kah?? (Ya jawabnya perlahan sambil tertunduk malu)...

Tuan.... Inilah yang membezakan ODT dengan kebanyakan bekam yang ada sekarang. Tukang bekam ni bersepah, ada yang belajar bekam setengah hari, setengah hari lagi belajar marketing dah boleh buat bekam. Kalau tuan nak belajar bekam macam tu pun boleh, saya ajarkan, 20 minit ja, FREE ja saya ajar,tapi bukan ODT la. pastu suka hati tuan kalau nak membekam orang lain pula

Tuan... ayah saya sakit lutut dah berpuluh tahun, sebelum saya belajar ODT, saya selalu membekam, urut, akupunktur lutut ayah saya. Ya, ianya melegakan. Tetapi apa jadi? makin lama kondisi lututnya makin teruk, semakin begkok sehinggakan tidak boleh sujud, solat atas kerusi. Apa perasaan tuan, kalau tuan perawat dan ayah tuan pun tuan tak dapat tolong?? Malu saya masa tu..

Sekembalinya saya dari pendidikan ODT, saya terus praktikkan pada ayah saya. Alhamdulillah, keesokannya ayah saya sudah boleh sujud dengan sempurna walaupun lututnya bengkok. Sejak dari itu, keyakinan saya tidak berbelah bagi pada sunnah Rasulullah ini.

Sebelum ini tuan, kalau pasien tanya boleh kah bekam merawat penyakit itu, penyakit ini, saya yakin tak yakin ja nak jawab.. tapi tidak lagi dengan ODT

Sihat itu mahal tuan...
kalau tak caya, cuba tuan bandingkan sayur di pasaran...
sayur biasa mahal ka organik mahal tuan?
begitu juga dengan hijama tuan, nak buat dengan tukang bekam sahaja ka? atau nak buat dengan orang yang ahlinya???

Diakhir sessi, pasien ini bertanyakan... Kalau esok saya bawa anak saya boleh?
Ya, silakan, jawab saya ringkas


Hubungi/whatsapp untuk temujanji
Pusat Terapi Bekam Nabawi
019 339 3290
"Ya Allah, Engkau adalah Asy-Syafi (Maha Menyembuhkan),
tiada kesembuhan selain kesembuhan dari-Mu"

Kami tidak menjanjikan kesembuhan, hanya berikhtiar dengan kaedah yang terbaik terbukti keberkesanannya membantu pesakit untuk hidup lebih sihat dan boleh tersenyum kembali tanpa pembedahan dan juga pengunaan bahan kimia yang boleh merosakkan organ atau sistem tubuh

Sunday, 1 November 2015

Testimoni Pesakit Hepatitis

Testimoni Hepatitis

Alhamdulillah, disertakan hasil ujian darah pesakit hepatitis yang menjalani rawatan di Pusat Terapi Bekam Nabawi..

Ujian ini adalah selepas beberapa sessi yang awal, sudah menampakkan hasil yang sangat baik. Namun pasien meneruskan rawatan, dan kini doktor sahkan tiada lagi hepatitis
لاحول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
Tiada daya dan upaya melainkan dengan pertolongan Allah jua

Kami tidak menjanjikan kesembuhan, hanya berikhtiar dengan kaedah yang terbaik terbukti keberkesanannya membantu pesakit untuk hidup lebih sihat dan boleh tersenyum kembali tanpa pembedahan dan juga pengunaan bahan kimia yang boleh merosakkan organ atau sistem tubuh

Antara testomoni lain:-
- Kanser Darah tahap 4 & Gagal Ginjal - http://goo.gl/Jk1HQu
- Kanser Usus Tahap 3 - http://goo.gl/QeoEgI
- Kanser Darah Tahap 4 - http://goo.gl/cZNIyg
- Darah beku dalam kepala (blood Clot) - http://goo.gl/ASNJtI
- Kanser Darah Tahap 4 - http://goo.gl/EgFxlI
- Pandangan Gelap kini Cerah (mata rosak sudah tidak nampak) - http://goo.gl/pc1kKa
- Kencing Manis Kronik - http://goo.gl/zCk2xl
- Kegagalan Buah Pinggang (sudah tidak perlu dialisi) - http://goo.gl/opzKzt

Untuk Temujanji dan rawatan
sms/whatsapp/telegram - 0193393290

Wednesday, 7 October 2015

Testimoni Kegagalan Buah Pinggang

Testimoni Kegagalan Buah Pinggang
Pusat Terapi Bekam Nabawi

Harapan baru bagi pesakit kegagalan Buah Pinggang dan juga yang sedang Dialisis.



Alhamdulillah, setelah mendapatkan rawatan di Pusat Terapi Bekam Nabawi, keadaan buang pinggang pesakit semakin baik.

Laporan ujian untuk satu pesakit masalah buah pinggang sebelum dan selepas


Berikut adalah perubahan bacaan ujian darah:-

Creatinine (Normal : 54-97 umol/L)
- Sebelum Rawatan (08/09/2015) : 210
- Selepas Rawatan  (06/10/2015) : 57

eGFR (Normal : >97)
- Sebelum Rawatan (08/09/2015) : 38
- Selepas Rawatan  (06/10/2015) : >97

Antara Testimoni Rawatan Pusat Terapi Bekam Nabawi

- Darah beku dalam kepala (blood Clot) - http://goo.gl/ASNJtI
- Kencing Manis Kronik - http://goo.gl/zCk2xl
- Kegagalan Buah Pinggang (sudah tidak perlu dialisi) - http://goo.gl/opzKzt
- Hepatits - http://goo.gl/1yIuBI
- Leukimia - http://goo.gl/z16deZ
- Kanser Darah Tahap 4 - http://goo.gl/EgFxlI
- Kanser Darah tahap 4 & Gagal Ginjal - http://goo.gl/Jk1HQu
- Kanser Usus Tahap 3 - http://goo.gl/QeoEgI
- Masalah Pendengaran - http://goo.gl/jUYZHq
- Masalah Penglihatan - http://goo.gl/PqrL02

===============================
Untuk Temujanji dan rawatan
Pusat Terapi Bekam Nabawi
sms/whatsapp/telegram - 0193393290
www.fb.com/bekam.nilai
www.bekamnabawi.blogspot.com
===============================

Hubungi/whatsapp untuk temujanji
Pusat Terapi Bekam Nabawi
019 339 3290
"Ya Allah, Engkau adalah Asy-Syafi (Maha Menyembuhkan),
tiada kesembuhan selain kesembuhan dari-Mu"

Kami tidak menjanjikan kesembuhan, hanya berikhtiar dengan kaedah yang terbaik terbukti keberkesanannya membantu pesakit untuk hidup lebih sihat dan boleh tersenyum kembali tanpa pembedahan dan juga pengunaan bahan kimia yang boleh merosakkan organ atau sistem tubuh







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...